Gimnasia

GIMNASIA

 Gure saioak adin eta gaitasun fisiko ezberdineko helduentzat zuzenduta daude. Kirolari, nahiz ez-kirolarientzat, guztientzat dago egokituta. Helburua, kirola eta ariketa fisikoaren bitartez ondo pasatzea da. Ordubeteko saioak izaten dira, astean bitan. Saioa hiru zatitan banatzen dugu: hasierako eta amaierako luzaketak; gihar ezberdinak lantzeko zirukuitu eta ariketak; eta jolasak.

Beroketan gorputza martxan jartzen dugu ariketa eta jolas ezberdinekin. Ondoren gutxi gora behera 15 minutuz dantza ezberdinak egiten ditugu. Zati nagusian, indar, malgutasun, tonifikazio, koordinazio eta oreka ariketak egiten ditugu, baita memoria eta erreflexuak lantzeko ariketa eta jolasak ere. Bukatzeko, luzaketa edo erlaxazio momentu bat izaten dugu  azken 10 minutuetan.

A - TALDEA

B - TALDEA

C - TALDEA

D - TALDEA

E - TALDEA

“Irakaslearen gomendioa”

Kaixo! Evelyn naiz, hiru urtez "Gimnasia de mantenimiento"ko irakaslea. Bizitza osoan zehar kirolarekin lotura estua izan dut eta orain, "gimnasia"ko irakasle bezala asko gozatzen dut. Gure saioak adin eta gaitasun fisiko ezberdineko helduentzat zuzenduta daude. Kirolari, nahiz ez-kirolarientzat, guztientzat dago egokituta. Helburua, kirola eta ariketa fisikoaren bitartez ondo pasatzea da. Ordubeteko saioak izaten dira, astean bitan. Saioa hiru zatitan banatzen dugu: hasierako eta amaierako luzaketak; gihar ezberdinak lantzeko zirukuitu eta ariketak; eta jolasak. Giro oso ona dugu, atsegina eta goxoa. Gorputza mugitu eta gurekin une dibertigarri bat pasa nahi baduzu, ANIMA ZAITEZ!
Evelyn Santos
PILATES gorputzeko gihar sakonenak mugitzen laguntzen duen metodo integrala da, horrela jarrera ona lortuz. Mugimenduak motelak eta errazak diruditen arren, biziak eta gorputzeko eremu bakoitzerako espezifikoak dira.
Garbiñe Atxalandabaso

ARGAZKI GALERIA